8 Ekim 2013 Salı

taze çıktı elimden :) ilk cam boyama denemem

herkese iyi geceler :)
havalar malum biranda soğuduğu için üşüttüm:( evde yat yat canım çok sıkıldı.uğraşcak işlerim vardı ama halim yoktu.neyse bugün biraz daha iyiyim. hemen sıradaki uğraşıma başladım :) bu cam tepsi gibi tabağı ilk cam boyama denemesini yapmak için almıştım.bugüne kısmetmiş.cupcakeli bir kupam var ona takım yapmak aklımdaydı. renklerine uygun çıktılar almıştım yapılmayı bekliyorlardı. dekopaj tutkalıyla yapıştırdım ve beyaz cam boyasıyla süngerle boyadım sonuç bu :) 
NOT YARDIM:şimdi bu cam boyaları ya fırınlanıyor yada beklenip 21 gün sonra kendisi fırınlanmış gibi oluyormuş.ben dekopaj yapıştırdığım için fırınlamaya cesaret edemiyorum. kullanmak için 21gün bekliycem fakat verniğini şimdimi yapmalıyım yoksa 21 gün sonramı? bilenler varsa yazarlarsa beni çok mutlu ederler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder