20 Ekim 2013 Pazar

gece gece kızdım...

 herkese iyi geceler sevgili takipçilerim,
bazı insanlar sinirlerimi bozdu. herkes kendi derdinde bunu zaten biliyoruz.devir bunun devri.ama insan sevdiklerine değer verir öyle değilmi? karşılığında da değer görmek ister. bazıları malesef sadece kendilerini düşünüyor. bende böyle insanlardan soğuyorum. empati denen birşey var. kendine yapılmasını istemediğin şeyi başkasına yapma diye de bir laf var. ama uyan varmı nerdeee :/ ben zaten hep bu iyi niyetimden kaybediyorum. insanlar kırılmasın üzülmesin aman kaç yıllık arkadaşlığımız var derken bir bakmışım paramparça olan yine ben olmuşum. onların dedikleri olmadığı zamanda üstüne birde trip atarlar. insanlar çok bencil gerçekten. neyse içimi döktüm bayağı. inşallah düzelirler( umut yok gerçi).
hepinize sevgiler, saygılar ve öpücükler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder