20 Ekim 2013 Pazar

izmir sasalı doğal yaşam parkı gezisi:)

merhabalar,
bayram tatilinin sonuna gelmiş bulunmaktayız.yarın herkese hayırlı işler olsun :)
sizlerle sasalı parkı gezisinde çektiğim fotoları paylaşmak istedim.benim gibi hayvansever birisi için gayet keyifli bir geziydi.hayvanseverlere buraya uğramalarını tavsiye ederim:) giriş öğrenci 1, tam 3tl. tamamını dolaşamadım çünkü hava çok sıcaktı. bayağı enerji gerektiren bir yer:) daha göremediğim hayvanlar da vardı. birdahaki sefere artık :) biz yaklaşık iki saatte dolaştık ama tamamı sanırım 3 saat sürer.





















































4 yorum:

  1. merhaba, gerçekten çok hoş bir yermiş, atlara, kuşlara hayran kaldım açıkçası :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, bloga koyma düşüncesi ile çekmedğim için biraz amatör fotoğraflar :) gerçekten hoş bir yerdi görülmeye değer :)

      Sil
  2. Ah sevmem mi..:))
    İmrendim bir de. Ben de olsaydım ah keşke orda.
    Mükemmel resimler..
    Öpüyorum çok çok sevgi ve selamlar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bir gün yolunuz düşer :)) teşekkürler sevgiler :)))

      Sil