9 Ekim 2013 Çarşamba

neler almışım bakalım :)

herkese günaydınn :)
geçenlerde arkadaşımla izmir forum bornovaya gittik. önce ıkeada kahvaltımızı yaptık.güzel ve fiyat bakımından uygun.tavsiye ederim.sonra başladık ıkeayı dolaşmaya.bayılıyorum gerçekten buraya. okadar güzel tarz şeyler varki.birdahaki gidişimde fotoğraflarını da çekicem :) orada baya bi vakit harcamışız.sonra diğer mağazaları dolandık.en son yürüyecek halimiz kalmaıştı. herne kadar kendimi tutsamda aklımda olan bikaç şey satın aldım. öncelikle mumlara bayılıyorum.ıkeanın kokulu mumları bir harika.kırmızı olanın kookusu resmem insanı cezbediyor.fiyatı:3,90 tl
türk kahvesi tutkunu biri olarak blogger arkadaşların önerdiği yves rocher kahve çekirdekli duş jelini merak ediyordum.forum bornovada yves rocher ın kendi mağazası bulunmakta. kokladığım anda beni cezbetti ve satın aldım.özellikle annem için aldm o benden daha çok sever kahveyi :) artık analı kızlı kullanıyoruz ve gerçekten kokusu güzel ah birde duştan sonra kalıcı olsaydı daha bir memnun olurduk. yves rocher markası gerçekten doğal ürünlere sahip.bundan sonra daha sık alışveriş yapıcam oradan.kullandığı ürünleri tavsiye etmek isteyenleri alabilirimm:) fiyat: 10tl
havalar soğuyunca benim dudaklar hemen kurumaya başladı. bende vaselıne dudak balmını denemek için aldım. içeriğinde kakaove shea yağı varmış. önceki kullandıklarımdan pek bir fark göremedim açıkcası ben.3 günde filan anca topladı kendini dudaklarım. daha etkili dudak balmı tavsiyesi olan varmıdır:)) fiyat:2tl
bu aralar çenemde ve burnumda çoğalan siyah noktalar için daha önce kullandığım burun bantını beğenmemiştim. daha etkili olan varmı diye araştırırken kömürlü olan bu bantı herkesin önerdiğini gördüm.denemek için aldım.henüz deneyemedim inşallah dedikleri kadar vardır.fiyat8tl
kısa günün karı olarak bunları almışım :)


4 yorum:

  1. Avnı Vaseline dudak Balm ından hem benim hem kızımın var çok çok güzel..:))
    Mumlara bayılırım malesef bizim şehirde İkea yok. Ama zaman zaman İkeanın kendi sitesinden alışveriş yapıyorum..
    Çok güzel günlerde kullanın inşallah..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ıkea da gerçekten güzel şeyler var diğer mumlarının kokuları da süperdi onlardanda almak lazımm :)

      Sil
  2. Defalarca alış verişyerlerine gittim ne hikmetse İkeayı es geçtim benimde bir uğramam gerek..
    Bloğunu takibe aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil