5 Ekim 2013 Cumartesi

cici pabuçlarımm

benim kedi manyağı olduğumu bilmeyen yoktur heralde. neredeyse herşeyim kedili olma yolunda gidiyor:) bu ayakkabıları daha önce görmüştm. babet olanından alacaktımki bana göre numarası kalmamıştı. neyse iyiki almamışım babetleri sertmiş ayakları yara yapıyormuş. benimde aldığım en rahat ayakkabı bile giydiğim ilk gun ayağımı vurur. başka neler varmış diye bakarken bunları gördüm .sneakers diye geçiyor. zaten havalarda soğumayaa başlıyacağı için bu modeli almakta karar kıldım.çokta iyi yapmışım :) sipariş verdikten sonra kargo gelene kadar dokuz doğurdum resmen :) neyseki verilen tarihten daha erken geldi. geldiği gibi giydim ve iki gün üstüste tüm gün gezdim ve ayağımda hiçbir acıtma olmadı. rahatlık bakımından çok iyi gerçekten. ben  zaten bayılarak aldım kediseverlere tavsiye ederim.marka: dogo shoes. ben markafonide indirimdeyken 69.90 a aldım. modelin adı deepness.
http://dogostore.com/tr/category/Ayakkabi-43/MsDogo-44/Sneakers-83/product-4953-derin-Deepness




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder