1 Kasım 2013 Cuma

yine alışveriş

herkese merabaa :)
uzun süredir yeni post yazamadım.kusura bakmayın takipçilerim:/
simdi sizlerle yeni aldığım ürünleri paylaşacağım:) dün yine arkadaşlarımla izmir  forum bornova ya gittik. aslında alışveriş yapıcak kişi arkadaşımdı ben değildim ama sonuç o sadece annesi için bir tane gömlek aldı ben ise şimdi göreceklerinizi aldımm:)
öncelikle watsonsa girdik. ben zaten vanilyalı şeylerin hastası olduğu için palmolive vanilyalı duş jeli aldım.3 kasıma kadar yarı yarıya indirimde. 5.45 tl ye geliyor.
sonra kıyafet dükkanlarının çoğunu gezdik. iki parça kıyafet aldım. ama tabi almak istediğim daha çok şey vaaar:)
birincisi stradivarius dan bu siyah hırka. bu havalar için tam ideal. uzun kollu giysek terliyoruz.en iyisi kısa giyip yanımıza böyle bir hırka almak :) fiyatı 19.95 tl. farklı renkleride mevcut. bu markanın  bütün ürünleri çok hoşuma gidiyor.
ikincisi ise bershka dan bu bordo gömlek. fiyatı 25.95 tl.yine farklı renkleri mevcut. amabordo çok moda olduğu için ben onu tercih ettim. bershka da da gerçekten hoş ürünler var. bakmanızı  tevsiye ederim. ayrıca resimdeki mankenin üzerindeki etekler de bu kış çok moda. bir tane edinmeyi istiyorum:)
forum bornovadan aldıklarım bu kadardı.dönüşte seyyar bir incik boncukçudan iki yüzük bir tanede bileklik aldım. tanesi 1 tl.
                                     bunlar da yüzüklerimin elimdeki duruşları. nasıl buldunuz:))
eveet alışverişimin sonuna geldik. beğendinizmi cicilerimi yorumlarınızı bekliyorum :)))






4 yorum:

  1. merhaba, tatlım çok cici şeyler almışsın, güzel günlerde kullan hepsini, özellikle sol anahtarı olan yüzüğüne bayıldığımı da belirtmek isterim :))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan aldıklarını, çok güzel şeyler almışsın

    YanıtlaSil