12 Kasım 2013 Salı

alışverişim

selamlar
 uzun süredir aldıklarımı paylaşmadım.azcık biriktiler. bende hepsini birden paylaşayım dedim.izlediğim bloglardan iyi yorumlar okuduğum ürünleri almaya çalıştım. tabi ihtiyacım olanları. şimdi aldıklarıma geçeyim :) toplu hali  :)

 bordo  ve lila oje istiyordum zaten. gümüş olanıda özel günlerde sürmek için aldım:) essence lila oje:2.5 tl
gabrini oje :1 tl
 garnier karma ve yağlı ciltler için  bb krem ,  garnier göz altı roll  on bb krem , the balm hot mama alıık. biraz kullandıktan sonra yorumlayacağım.

 pastel lip balm, rimmel london kate ruj 110 numara, maybelıne rocket rimel.
garnier 3ü bir arada temizleyici  ve loreal göz ve dudak temizleyici.  en yeni aldıklarım bu ikisi. hepsini indirimlerden aldım  gratis, watsons ve olay parfümeriden.araştırmalarımda güzel ürünler olduklarını okudum fakat herkesin cildine etkisi farklı olabiliyor. umarım memnun kalırım :)
sevgiyle kalınn :)



2 yorum:

  1. Canım çok güzel seyler almışsın güle güle kullan :) Bir tavsiyem olacak Loreal çift fazlı temizleyicisini iyice çalkala. Ben çok iyi çalkalayıp kullanmadım sanırım çünkü üsteki mavi ürün azaldıkça etkiside azalmaya başlıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım henüz kullanmaya başlamadım aklımda bulunsun ;)

      Sil