13 Kasım 2013 Çarşamba

bitenler #1

selamlar
ilk bitenler yazıma başlıyorum. bu tarz postları okumak hoşuma gidiyor.elimde biten ve severek kullandığım ürünler olduğu için bende yazmak için kolları sıvadım:) eveet başlıyorum


1-loreal elseve arı sütü iksirli kuru saçlar için besleyici sıvı saç kremi : saçlarım kıvırcık ve kuru yapıda olduğu için yıkandıktan sonra tarayabilmek için bu tarz durulanmayan ürünler kullanıyorum. elseve ürünlerinin hepsinden memnunum. bu da gayet başarılıydı. yerine başka bir çeşidini almıştım.
2-angıe  wıld love  vücut spreyi: angıe nin bu spreylerinin kokuları hemen uçup gitmiyor. parfüm gibiler. yalnız şişeleri250 ml olduğu için bitirmesi biraz zor. ben yarısında anneme vermiştim o bitirdi:) şuan sugar manıa (sarı olan) kullanıyorum.
3-prozinc kuru dökülen, kırılan,yıpranmış ve zayıf saçlar için güçlendirilmiş formül şampuan : bu şampuanı bir yılı aşkındır kullanıyorum. memnunum. ayrıntılı yazısı gelicek;)
4-vaselıne kakao ve shea yağı içeren vücut bakım kremi: bu kremin kokusuna bayılıyorum resmen.nemlendirmeside orta seviyede diyebilirim.içinde hala azcık var.
5-golden rose lıpcare kırmızı meyveli dudak balmı: bu balmdan kaçıncı bitirişim bilmiyorum. gayet memnunum. sadece bundan sürüp dışarıya çıktığım çok oluyor. hafif kırmızılık veriyor. yenisini hemen almalıyım.
eveet bitenler yazımın sonuna geldik hepsi memnun kaldığım ürünlerdi tavsiye ederim sevgiyle kalın :)))



2 yorum:

  1. merhaba, haydi bakalım gitsin eskiler gelsin yeniler diyelim o zaman, açıkçası loreal elseve'i merak ediyordum zaten loreal ve gliss'i severim sıvı saç kremi kategorisinde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikiside güzel evet loreal e daha çok güveniyorum ama marka olarak :) eskidensıvı saç kremleri yokken neler çekiyordum ya saçlarım da şimdikinin kaç katıydı kimbilir :/

      Sil