17 Ağustos 2013 Cumartesi

üşeniyorum öyleyse yarın :/

bu aralar içinde bulunduğum hali tam da bu resim anlatıyor. öyle bir uyuşukluk üşengeçlik varki üzerimde anlatamam ve bu o kadar da bişiler yapma düşüncesi. istek var icraat yok. henüz bir işim olmadığından(!) evde oturuyorum. tabi herşey para bide.param olduğunda da bişi yapıcak vaktim olmuycak. ee işte hayat bu.  izmirin sıcağı malum, biyerlere de çıkılmıyo. zaten çıkcağım zaman giyinip hazırlanmaya bile üşeniyorum. bu bloga sardım işte bi tek. ne çok içini döken varmış buralara :) bende artık onlardan biri oldum.2013 yazını hiç sevmedim. bundaki en büyük etken asker bekliyo olmam tabi. ayy ne zor bir süreçmiş bu ya.sen ikibuçuk yıl bit gibi yaşa her dk beraber dur sora çat diye askere gitsin :S ulan lanet ettiğim üniversite günlerini mumla arar oldum. poff bir an önce eylülün 22si olsun. bu lanet yaz bitsin. bende hayırrrlı bi iş bulayım.dinimiz amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder