26 Ağustos 2013 Pazartesi

ne yaptım vol.2 :)

selamlaar :)
baya hamarat oldum bu ara. blog sayesinde fazlasıyla ilham geldi bana herşeyden bende yapmak istiyorum ama tabi hepsi aynı anda olmuyor. bende ahşap boyamadan başlayayım dedim ve semt merkezimizdeki kursa başladım:))) küçükken yani ortaokulda ev ekonomisi dersinde birkaç bişey yapmıştım ama tabi yıllar geçti üzerinden. annemle çarşıya gittik. ilk tepsiden başlayayım dedim. bir adet orta boy tapsi aldım.tabi en sevdiğim renk pembe olduğu için pembe boya aldım. geri kalanlar vernik, fırça ve zımpara. kurs günü geldiğinde gittim ve yapmaya başladım.önce zımparalama sonra boyama derken bayağı zevk aldım. iş bulduğumda kursa devam edemesem bile kendim yapmaya mutlaka devam edicem:) şimdi size ilk eserimi göstermek istiyorum tabiki pembe ve cupcakeli:) dekopaj için büssürü resim indirmiştim fakat gönlüm cupcakelerden yana oldu :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder