25 Ağustos 2013 Pazar

ne yaptım vol.1 :)

merhabalar,
önceki postumda yazdığım üşengeçlik sona erdi allaha şükür:)  bloglarda yapılan şeyleri gördükçe çok boş oturduğumu farkettim. ne kadar yaratıcı ve zevkli hobileriniz varmış öyle. hiçbirşeyi atmadan değerlendirenler, yeni şeyler tasarlayanlar hepsine bayıldım. bende birşeyler yapmaya başlamalıyım hemen dedim ve hep yapmayı istediğim cupcake yapmak için kolları sıvadım. vanilyayı sevdiğim için vanilyalı bir tarif buldum. gittim alışveriş yaptım ve başladım yapmaya :)) ortaya baya güzel birşey çıkardığımı düşünüyorum. süslemeleri pek olmadı ama tadı gayet yerinde oldu. annem ve babam görünce şaşırdılar hiç böyle şeyler yapmayan biri olduğum olduğum için. bundan sonra böyle dedim:) artık fotolara geçelim bakalım yorumları bekliyorum :))
 ayrıca takipte kalın tek bunla kalmadım yeni başlangıçlar yaptım onları da paylaşacağımm ;)







tarifi burada. teşekkürler seviminaskanasi :) 

1 yorum: