3 Ocak 2014 Cuma

yılbaşı indirimi rossman

herkese merhabaaa,
uzun süredir yoktum.istanbula gittim gezdim tozdum hasta oldum döndüm :) baya bişiler satın aldım.yılbaşı indirimine de orada denk geldiğim için ihtiyacım olan fakat alamadığım şeyler oldu bavuluma sığmayacağı için :( neyse artık darısı başka indirimlere :)
ilk önce rossmandan aldıklarımı paylaşmak istedim. rival de loop markasını blogger arkadaşlardan görüyordum bende artık bu markayla tanışmalıyım  dedim. concealer, far bazı ve siyah göz kalemi aldım. far bazını young serisinden aldım. dikkatimi  çeken şeyleri sizlerle paylaşmak istiyorum.young serisindede normal gruptada far bazı vardı. o likit ve kullanma süresi 6 ay yazıyordu. young olan ise kremsi formda ve kullanma süresi 24 aymış. görevliye sebebini sorduğumda bilmediğini söyledi. bnde 24 ay olanı satın aldım.likit ürünler daha çabukmu bozuluyor bilenler varsa yazarsanız sevinirim :)
diğer farkettiğim ürünlerde miktarlarla ilgili bilgi yok. iki far bazından hangisi çok diye baktım fakat herhangi bişey yoktu.bu kötü bir özellik bence. ürünler hakkındaki fikirlerimi başka bir postta paylaşmayı düşünüyorum okuduğunuz için teşekkürler :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder