4 Ocak 2014 Cumartesi

yılbaşı indirimi gratis

selamlar
gratisten fazla bişe alamadım.seyahat edeceğim için :( ama azda olsa aldıklarım istediğim şeylerdi paylaşmak istedim :) fiyatlar indirimli halleridir.
 bee beauty vanilla&cheseecake li peeling : kokusuna bayılıodum. duş jeli ve vücut losyonunu da almak isterdim ama şuan kullanmakta olduğum duş jelleri ve vücut losyonları olduğu için almadım:/  daha önce bu tarz bir ürün kullanmadım.bakalım memnun kalacakmıyım :) 7.25 yada 7 .75 tam hatırlamıyorum.
eklips seyahat seti : gerçekten ihtiyacım vardı. seyahat ederken uçaklarda sıvı kısıtlamaları oluyor. büyük boy ürünleri bunlara doldurup götürebileceğim artık :) 2.75 tl.
sniff mendil : bu mendillerin bütün desenlerine bayılıyorum. daha önce seçemedğim almamıştım. indirimde olunca bunu seçtim. gerçi kıyıpta kullancağımı sanmıyorum çok cici:) 1.25 tl.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder