1 Aralık 2013 Pazar

ilk mim cevaplıyorum :)

herkese iyi geceler
daha öncede yapabilirdim aslında ama içimden ilk bunu yapmak geldi :) sevgili mor rimelin mimini cevaplandırıyorum :)) ismi ince detaylar.
Bu aralar dilinize takılan bir şarkı var mı? 
evet olmazmı :) one republic-counting stars. laptobumu açtığım gibi bu şarkıyı açıyorum.sözleri de hoş ama müziğine bayılıyorum herkese  tavsiye ederim :)

En son hangi kitabı okudunuz?

en son lında howard- hep senin yanındayım adlı kitabı okudum. gerilim dolu aşk romanı diye aldım fakat cinayetli filan çıktı.neyse zorla bitirdim. şimdi jandy nelson- her yer gökyüzü okuyorum.daha başlarındayım.

Makyaj çantanızdan asla çıkarmayacağınız malzeme?
yanımda makyaj çantası taşımam ama lipbalmsız çıkmam. çünkü sürekli kuruyan dudaklarım var:(

Yatağınızın baş ucunda ya da ofisinizde masa üstünüzde kimin fotoğrafı var?
başucumdaki komidinde erkek arkadaşımla beraber çekildiğimiz bir fotoğrafımız var.

Herkesin hayatında bir film vardır, izlemeye doyamaz, fırsat buldukça DVD'sini tekrar tekrar döndürür. Sizin favori filminiz? 

benim favori filmim titanic! :) kaç kere izledim hatırlamıyorum ve tvde de her gösterildiğinde aynı heyecanla izlerim.bu film yüzünden lisedeyken feci şekilde leonardo di caprio hayranıydım. posterlerini asardım hep odama :) gerçekten bu filmin bende yeri ayrıdır. izlemeyen yoktur heralde varsada koşun hemen izleyin:)

Başlayacağı zaman eve koşarak gittiğiniz, izlerken çevrenizdeki herkesi sus pus ettiğiniz bir dizi var mı?

kavak yellerini çok severdim. arkadaşımla beraber izlerdik. ya bizim ya onların evde :)
ama bu aralar pek dizi izlemiyorum. tv de izlemeye kalktığımda reklamlara deli oluyorum bu yüzden hiç zevk alamıyorum. geçtiğimiz perşembe yeni bir dizi başladı.  ismi inadına yaşamak.dün gece 2,5 ta tekrarı vardı sadece bir kez reklam verdi beğenerek izledim. sanırım devamını izlerim :)

Stresli bir anınızda nasıl deşarj olursunuz? 

genelde kedime sarılırım.gerçekten insanın stresini alıyor. eğer canım çok sıkkınsa ağlamadan rahatlayamam. 

Cep telefonunuzun arka planında kim ya da ne var? 
ya kedimin resmi olur yada erkek arkadaşımla beraber bi resmimiz .genelde sürekli değiştiririm.

Evde unutsanız, yolun neresinde olursanız olun koşa koşa geri döneceğiniz bir şey var mı? 
telefonum.başımıza ne geleceği belli olmaz dimi? o yüzden mutlaka yanımda olmalı. ve birde hava güneşliyse güneş gözlüğüm. çünkü gözlerimde kuruluk var damla kullanıyorum. o yüzden gözlüksüz çıktıysam yandım demektir.

Hangi ünlüyle evli olmak isterdiniz ve neden? 
tabiki kıvanç tatlıtuğ:) ilk çıktığı günden beri hayranıyım :)) hem görünüş hem karakter olarak düzgün bir insan. ahh nede güzel olurdu :))

 benden bu kadarrr :) yapmak isteyen herkesi mimliyorumm :))


3 yorum:

  1. Ay ay kuyruklu eyelinerı var kedinin :)) Benimde gözlerimde kuruluk var ve numaralı lens taktıyorum daha kötüsü slayt olan derslerde artık kupkuru olduğu için bulanık görüyorum etrafı :/ Işık rüzgar ve güneş mahvediyor :(

    YanıtlaSil
  2. hehe evet ben yapmayı beceremiyorum keşke bnmde olsa :D gerçekten kötü bir sorun bnde kitap okurken laptoba bakarken filan baya zorlanıyorum :/ inşallah kısa sürede düzelir gözlerimiz canım

    YanıtlaSil
  3. Ne keyifli olmuş bu mim=)

    bende beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil