14 Eylül 2013 Cumartesi

cici bici hediyelerimm (gratis)

selamlar :)
28 ağustosta ankara'ya erkek arkadaşımı ziyarete gitmiştim. bu ankara'ya 3. gidişimdi. meşhur kuğulu park, tunalı hilmi caddesi ve kızılayı gezmiş görmüş oldum:) tabi benim canım sevgilim bana bişeyler almadan dururmu:) şimdi sizlerle cicilerimin fotolarını paylaşacağım
 essence pembe oje:2.50krş
 baykuşlu ruj :6.50krş
 mini pink parfume 25ml : 9.75


 duş jeli, vücut losyonu ve lif üçlü set :8.50krş

bu da hepsinin toplu görünüşü ben hepsine bayıldımm :)
duş jeli ve vücut losyonu vanilya kokulu :) parfümümde bi harika :) oje zaten istediğim renkti :)
en bombası buydu benim gibi kedi manyağı bi insana alınabilecek süper bir hediye. önü kedili boydan siyah elbise :)) 
seni seviyorum sevgilimm son 7 ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder